Počet záznamov: 1  

Marketingový manažment ako súčasť strategického riadenia komerčnej banky

  1. Názov Marketingový manažment ako súčasť strategického riadenia komerčnej banky : dizertačná práca
    Autorské údajeZuzana Malcová, školiteľ: Jozef Medveď
    Autor Malcová Zuzana
    Ďalší autori Medveď Jozef (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra bankovníctva a medzinárodných financií
    Vydavateľské údajeBratislava, 2005. - 216 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * marketing * banky obchodné * riadenie strategické * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra806716

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    806716SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.