Počet záznamov: 1  

Technológia CRM

  1. Názov Technológia CRM
    Autorské údajeJuraj Vaculík, Marek Kruppa
    Autor Vaculík Juraj
    Spoluautori Kruppa Marek
    Zdrojový dokument Logistika. Roč. 12, č. 4 (duben 2006), s. 34-36. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * technológie informačné * báza dát * zákazníci * marketing * obchod * služby * internet * obchod elektronický
    AnotáciaTri základné časti architektúry CRM: operačná, analytická a kooperačná časť CRM. Charakteristika jednotlivých častí architektúry CRM. SFA - sales force automation. EMA - enterprise marketing automation. CSS - customer service support. Centralizovanie informácií o zákazníkoch v analytickej časti CRM. Kooperačná časť CRM a kontaktné centrum.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.