Počet záznamov: 1
Výrobek versus značka
Názov Výrobek versus značka Preklad názvu Product versus brand Autorské údaje Vratislav Kozák, Ondřej Král Autor Kozák Vratislav Spoluautori Král Ondřej Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 1 (2006), s. 119-125. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá značky maloobchodné * značky výrobkov * reťazce obchodné * tovar * označovanie tovarov * výrobcovia * Česko * Európa * stratégia obchodná * logo * hypermarkety * supermarkety Anotácia Analýza rozrastajúceho sa trhu vlastných značiek obchodných reťazcov (DOB - distributor owned brands ) a ich možný vplyv na zavedené značky tradičných producentov (MOB - manufacturer owned brands). Vlastné značky sa zameriavajú predovšetkým na výrobky rýchloobrátkového typu tovaru. Analýza sa zameriava na využívanie DOB u najvýznamnejších obchodných reťazcov, ale tiež na pôvod vlastných značiek, ich rozšírenie v ČR a v Európe. Zameranie na segmenty, ktoré sú vlastnými značkami najviac ohrozené. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1