Počet záznamov: 1  

Výrobek versus značka

  1. Názov Výrobek versus značka
    Preklad názvuProduct versus brand
    Autorské údajeVratislav Kozák, Ondřej Král
    Autor Kozák Vratislav
    Spoluautori Král Ondřej
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 1 (2006), s. 119-125. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá značky maloobchodné * značky výrobkov * reťazce obchodné * tovar * označovanie tovarov * výrobcovia * Česko * Európa * stratégia obchodná * logo * hypermarkety * supermarkety
    AnotáciaAnalýza rozrastajúceho sa trhu vlastných značiek obchodných reťazcov (DOB - distributor owned brands ) a ich možný vplyv na zavedené značky tradičných producentov (MOB - manufacturer owned brands). Vlastné značky sa zameriavajú predovšetkým na výrobky rýchloobrátkového typu tovaru. Analýza sa zameriava na využívanie DOB u najvýznamnejších obchodných reťazcov, ale tiež na pôvod vlastných značiek, ich rozšírenie v ČR a v Európe. Zameranie na segmenty, ktoré sú vlastnými značkami najviac ohrozené.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.