Počet záznamov: 1
Význam marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch
Názov Význam marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 91-93. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Heslá podnik malý * podnik stredný * plánovanie strategické * marketing strategický Anotácia Názory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Najčastejšie dôvody, prečo sa v nich neuskutočňuje. Prínos marketingového strategického plánovania pre malé a stredné podniky, úlohy, ktoré pre tieto plní. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00291-012, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1