Počet záznamov: 1  

Význam marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch

  1. Názov Význam marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 91-93. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Heslá podnik malý * podnik stredný * plánovanie strategické * marketing strategický
    AnotáciaNázory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Najčastejšie dôvody, prečo sa v nich neuskutočňuje. Prínos marketingového strategického plánovania pre malé a stredné podniky, úlohy, ktoré pre tieto plní.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00291-012, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.