Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie marketingu v univerzitnom prostredí

  1. Názov Uplatňovanie marketingu v univerzitnom prostredí
    Preklad názvuMarketing implementation at university environment
    Autorské údajeMária Rostášová, Lívia Gočalová
    Autor Rostášová Mária
    Spoluautori Gočalová Lívia
    Zdrojový dokument ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl a vedy. Roč. 17, č. 1 (2006), s. 19-26. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2006. ISSN 1335-5864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * univerzity * školy vysoké * komunikácia marketingová
    AnotáciaMarketing vysokoškolských vzdelávacích inštitúcií v systéme marketingových vied. Marketingový proces v univerzitnom prostredí. Analýza interného a externého prostredia. Marketingové opatrenia. Ciele marketingu a marketingovej komunikácie univerzity. Možné problémy pri realizácii marektingu v podmienkach univerzít.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.