Počet záznamov: 1  

Jednejte ke spokojenosti zákazníka

  1. Názov Jednejte ke spokojenosti zákazníka
    Preklad názvuTake action on customer satisfaction
    Autorské údajeGwen Fontenotová, Lucy Henkeová, Kerry Carson
    Autor Fontenotová Gwen
    Spoluautori Henkeová Lucy
    Carson Kerry
    Zdrojový dokument Svět kvality. Roč. 13, č. 1 (Březen 2006), s. 34-40. - České Budějovice : Bartoň - QSV Quality Service, 2006. ISSN 1211-2011
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * meranie * metódy * analýzy
    AnotáciaMeranie spokojnosti zákazníka môže vedeniu pomôcť v rozhodovaní o tom, akým smerom sa uberať pri zlepšovaní výkonnosti svojho podniku. Medzi štyri bežne používané metódy merania patria: len spokojnosť, diferenčná analýza, model dôležitosť-spokojnosť a multiplikatívny prístup. Výsledky prieskumu. Porovnanie metód.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.