Počet záznamov: 1
Jednejte ke spokojenosti zákazníka
Názov Jednejte ke spokojenosti zákazníka Preklad názvu Take action on customer satisfaction Autorské údaje Gwen Fontenotová, Lucy Henkeová, Kerry Carson Autor Fontenotová Gwen Spoluautori Henkeová Lucy Carson Kerry Zdrojový dokument Svět kvality. Roč. 13, č. 1 (Březen 2006), s. 34-40. - České Budějovice : Bartoň - QSV Quality Service, 2006. ISSN 1211-2011 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * meranie * metódy * analýzy Anotácia Meranie spokojnosti zákazníka môže vedeniu pomôcť v rozhodovaní o tom, akým smerom sa uberať pri zlepšovaní výkonnosti svojho podniku. Medzi štyri bežne používané metódy merania patria: len spokojnosť, diferenčná analýza, model dôležitosť-spokojnosť a multiplikatívny prístup. Výsledky prieskumu. Porovnanie metód. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1
článok
Počet záznamov: 1