Počet záznamov: 1  

I v marketingu platí: mysli globálně, jednej lokálně

  1. Názov I v marketingu platí: mysli globálně, jednej lokálně
    Autorské údajePetr Němec
    Autor Němec Petr
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 40-41. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá trh * obchod * produkty * zákazníci * diverzifikácia * globalizácia * regióny * marketing
    AnotáciaProces internacionalizácie a dôležitosť dbať na rozdiely v potrebách zákazníkov, ktoré vyplývajú z kultúrnych odlišností. Diverzifikácia potrieb zákazníka. Príklad na firme Volkswagen a Henkel. Skúmanie kultúrnych odlišností a ľahšie umiestnenie produktov na trhu. Pružná reakcia na miestne zvyklosti. Centrála verzus pobočky firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.