Počet záznamov: 1
Zvolte nejvhodnější nástroje
Názov Zvolte nejvhodnější nástroje Autorské údaje Jitka Vysekalová, Jan Herzmann Autor Vysekalová Jitka Spoluautori Herzmann Jan Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * výskum * metódy * metódy ekonometrické * metódy kvantitatívne * metódy matematicko-štatistické Anotácia Ako členiť metódy výskumu účinnosti marketingovej komunikácie. Členenie metód výskumu z hľadiska príjemcu informácie. Členenie metód výskumu z hľadiska časového. Kvalitatívne a kvantitatívne pre-testy. Prípadová štúdia kozmetickej firmy. Metódy zamerané na objem predaja: matematické a ekonometrické modely, kontrolované experimenty v teréne a objednávkové testy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-6
článok
Počet záznamov: 1