Počet záznamov: 1  

Zvolte nejvhodnější nástroje

  1. Názov Zvolte nejvhodnější nástroje
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Jan Herzmann
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Herzmann Jan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * výskum * metódy * metódy ekonometrické * metódy kvantitatívne * metódy matematicko-štatistické
    AnotáciaAko členiť metódy výskumu účinnosti marketingovej komunikácie. Členenie metód výskumu z hľadiska príjemcu informácie. Členenie metód výskumu z hľadiska časového. Kvalitatívne a kvantitatívne pre-testy. Prípadová štúdia kozmetickej firmy. Metódy zamerané na objem predaja: matematické a ekonometrické modely, kontrolované experimenty v teréne a objednávkové testy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.