Počet záznamov: 1  

Úskalí marketingu na zahraničních trzích

  1. Názov Úskalí marketingu na zahraničních trzích
    Autorské údajeKarel Havlíček, Milan Kašík
    Autor Havlíček Karel
    Spoluautori Kašík Milan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 20-21. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá trh zahraničný * obchod * marketing * marketing globálny * segmentácia trhu * manažéri * produkty * zákazníci * konkurencia * ceny
    AnotáciaOtváranie zahraničných trhov, ekonomická globalizácia a globálny marketing. Trendy na zahraničných trhoch z hľadiska marketingu. Výber zodpovedných zahraničných obchodníkov. Predpoklady manažéra marketingu vývozu. Najčastejšie formy vstupu na cudzie teritóriá. Cenové mapy na zahraničných trhoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.