Počet záznamov: 1  

Sponzoring, dárcovství a charita: pro co se rozhodnout?

  1. Názov Sponzoring, dárcovství a charita: pro co se rozhodnout?
    Autorské údajeRoman Pařík
    Autor Pařík Roman
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 8-9. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.14 - Financovanie. Tvorba kapitálu. Kapitalizácia. Obstarávanie kapitálu
    Heslá financie * financovanie * sponzorovanie * dary * firmy * komunikácia * imidž
    AnotáciaSponzoring, darcovstvo a charita ako nástroje na posilnenie firemného imidžu. Správny výber projektu. Rozdiely medzi sponzorovaním a charitou. Koncepcia darcovstva. Najčastejšie chyby pri darovaní a sponzoringu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.