Počet záznamov: 1  

Stává se automobil komoditou?

  1. Názov Stává se automobil komoditou?
    Autorské údajeIvan Bureš
    Autor Bureš Ivan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 46-47. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá priemysel automobilový * automobily osobné * predaj * marketing * nástroje marketingové * outsourcing * reklama * komodity
    AnotáciaZmeny na trhu osobných automobilov. Marketing automobilov. Reklama osobných automobilov vo filme. Outsourcing automobilov. Engineering, positioning a segmentácia ako marketingové nástroje. Praktické príklady na spoločnostiach Ford Motor Co., Audi a Škoda.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.