Počet záznamov: 1  

História manažérstva kvality a jeho strategický význam

  1. Názov História manažérstva kvality a jeho strategický význam
    Autorské údajeAlexander Mateides
    Autor Mateides Alexander
    Zdrojový dokument MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 13, č. 6-7 (2006), s. 220-251. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá manažment * riadenie kvality * zákazníci * história * Japonsko * kanban * stratégia podniková
    AnotáciaDefinovanie kvality. História záujmu o problematiku kvality. Rozvoj priemyslu a vývoj prístupov k riadeniu kvality. Riadenie kvality typické pre 50., 60., 70. roky. Základy japonského prístupu k riadeniu kvality. Základné japonské prístupy - Andon, Gemba, Heijunka, Jidoka, Kaizen, Kanban, tri M, Poka Yoke, päť S a ich charakteristiky. Dynamické zmeny požiadaviek na organizácie. Strategický význam manažérstva kvality - jeho úlohou je starať sa o to, aby boli splnené požiadavky zákazníka podstatné pre kvalitu. Význam kvality pre organizáciu. Kroky strategickej novoorientácie v oblasti kvality. Time-to-Market (čas vstupu na trh).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-9

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.