Počet záznamov: 1
Keď vírus pomáha
- TitleAuthor info
Title Keď vírus pomáha Author info Petr Frey Author Frey Petr Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 5 (máj 2006), s. 22. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia masová * komunikácia elektronická * internet Annotation Virálny marketing je schopnosť získať zákazníkov tak, aby si sami medzi sebou povedali o danom výrobku, službe alebo webovej stránke. Namiesto náročnej prípravy marketingovej kampane, tu je možnosť poslať niečo atraktívne cez internet. Pasívna a aktívna forma virálneho marketingu. Za virálnu správu možno považovať posolstvo s reklamným obsahom, ktoré je pre osoby, ktoré s ním prídu do kontaktu natoľko zaujémavé, že ho samovoľne a vlastnými prostriedkami šíria ďalej. Hlavnou formou virálneho marketingu je forma elektronickej pošty. Hlavné obmedzenia. Výhody a nevýhody virálneho marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-6 + 7 príl.
článok
Jiří MaternaAuthorSource documentHR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést i sami sebe. Č. 11 (2017), s. 8-9. - Praha : People management forum, 2017. ISSN 1212-690XDocument kindschedule of articles from periodicsLanguageCzechCountry of EditionCzech Republic
Počet záznamov: 1