Počet záznamov: 1  

Vytváření synergie při řízení portfolia značek

  1. Názov Vytváření synergie při řízení portfolia značek
    Autorské údajeKhaled El Tohami
    Autor Tohami Khaled El
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 5 (Květen 2006), s. 30-31. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * portfólio * synergia * trh * ponuka * predaj * logo * dizajn
    AnotáciaArchitektúra značky ako nástroj, podľa ktorého portfólio značiek ako celok má dosiahnuť jednotnosť, synergiu a finančné ciele. Päť dimenzií architektúry značky: 1. Portfólio značky 2. Úloha v portfóliu 3. Úloha v kontexte produktov a trhov 4. Štruktúra portfólia značky 5. Grafika portfólia
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.