Počet záznamov: 1
Internetový marketing a problematika značky v internetovom prostredí
Názov Internetový marketing a problematika značky v internetovom prostredí Preklad názvu Internet marketing and problems of the brand on internet Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 5, č. 2 (jún 2006), s. 50-55. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh elektronický * označovanie tovarov * internet * značky výrobkov * značky kvality * segmentácia trhu * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * komunikácia * marketing mix * distribúcia * ceny Anotácia Označovanie produktov ako podstatný prvok pull stratégií. Obsahové vymedzenie pojmu internetový marketing. Segmentácia internetového trhu. Marketingový mix v internetovom prostredí. Produkt a značka na internete. Prísľub značky v on-line prostredí. Distribúcia na internete. Cena a komunikácia na internete. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00136-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1