Počet záznamov: 1  

Internetový marketing a problematika značky v internetovom prostredí

  1. Názov Internetový marketing a problematika značky v internetovom prostredí
    Preklad názvuInternet marketing and problems of the brand on internet
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 5, č. 2 (jún 2006), s. 50-55. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh elektronický * označovanie tovarov * internet * značky výrobkov * značky kvality * segmentácia trhu * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * komunikácia * marketing mix * distribúcia * ceny
    AnotáciaOznačovanie produktov ako podstatný prvok pull stratégií. Obsahové vymedzenie pojmu internetový marketing. Segmentácia internetového trhu. Marketingový mix v internetovom prostredí. Produkt a značka na internete. Prísľub značky v on-line prostredí. Distribúcia na internete. Cena a komunikácia na internete.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00136-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.