- Manažerské přístupy ve vztahu k zákazníkům
Počet záznamov: 1  

Manažerské přístupy ve vztahu k zákazníkům

  1. Názov Manažerské přístupy ve vztahu k zákazníkům
    Autorské údajeMiroslav Žebrák
    Autor Žebrák Miroslav
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 276-279. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * Česko
    AnotáciaCustomer Value Meritocracy (CVMe) zastrešuje rôzne metódy pre prístup a hodnotenie podnikania, ktoré majú vo svojom strede spoločný integrujúci prvok - záujem o zákazníka. CVMe a jeho subsystémy - Customer Value Analysis (CVA - hodnota pre zákazníka), Customer Satisfaction Management (CSM - riadenie uspokojenia zákazníka), Customer Value Management (CVM - riadenie hodnoty zákazníka), Customer Relationship Management (CRM - riadenie vzťahov so zákazníkmi). Jednotlivé subsystémy ovplyvňujú systémy riadenia kvality. Výsledky výskumu (na 90 respondentoch), ktorého cieľom bolo zistiť postoje manažérov k podpore služieb a predaja v podnikoch na českom trhu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.