Počet záznamov: 1
Manažerské přístupy ve vztahu k zákazníkům
Názov Manažerské přístupy ve vztahu k zákazníkům Autorské údaje Miroslav Žebrák Autor Žebrák Miroslav Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 276-279. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * Česko Anotácia Customer Value Meritocracy (CVMe) zastrešuje rôzne metódy pre prístup a hodnotenie podnikania, ktoré majú vo svojom strede spoločný integrujúci prvok - záujem o zákazníka. CVMe a jeho subsystémy - Customer Value Analysis (CVA - hodnota pre zákazníka), Customer Satisfaction Management (CSM - riadenie uspokojenia zákazníka), Customer Value Management (CVM - riadenie hodnoty zákazníka), Customer Relationship Management (CRM - riadenie vzťahov so zákazníkmi). Jednotlivé subsystémy ovplyvňujú systémy riadenia kvality. Výsledky výskumu (na 90 respondentoch), ktorého cieľom bolo zistiť postoje manažérov k podpore služieb a predaja v podnikoch na českom trhu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1