Počet záznamov: 1  

Marketing für Nonprofit-Organisationen

  1. Názov Marketing für Nonprofit-Organisationen : Grundlagen - Konzepte - Instrumente
    Autorské údajeManfred Bruhn
    Autor Bruhn Manfred
    Vydavateľské údajeStuttgart : W. Kohlhammer , 2005. - 549 s.
    Edícia Kohlhammer Edition Marketing
    ISBN3-17-018281-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá organizácie neziskové * marketing * koncepcie * výskum trhu * plánovanie strategické * plánovanie podnikové * riadenie kvality * kontroling
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra808716

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    808716OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.