Počet záznamov: 1  

Právní pohled na současný direct marketing

  1. Názov Právní pohled na současný direct marketing
    Autorské údajePetr Kůta
    Autor Kůta Petr
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 6 (Červen 2006), s. 50-51. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * direct mailing * legislatíva * ochrana údajov osobných * spoločnosť informačná * reklama * Česko
    AnotáciaRegulácia priameho marketingu platnosťou zákona o ochrane osobných údajov. Dôležitosť získania súhlasu klienta k používaniu jeho osobných údajov. Registrácia správcu osobných údajov na Úrade pre ochranu osobných údajov. Písomná zmluva medzi správcom a spracovateľom. Povinnosť správcu dokumentovať prijaté technicko-organizačné zabezpečenie k ochrane osobných údajov. Možnosť kupovania databáz. Platnosť zákona o informačnej spoločnosti a zákona o regulácii reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.