Počet záznamov: 1
Marketingový manažment
Názov Marketingový manažment Autorské údaje František Múčka, Tomáš Czwitkovics, Martin Jesný Autor Múčka František Spoluautori Czwitkovics Tomáš Jesný Martin Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 24 (22. júna 2006), s. 24-30. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * manažment * marketing manažment * reklama * efektívnosť * regulácia * klienti Anotácia Z obsahu: Reklama. Robiť marketing efektne alebo efektívne? Reklamnú brandžu k zmenám dotlačia klienti. Budúcnosť médií a reklamy. Ako odolať snahám o reguláciu. Reklamná brandža v sebakontrole našla spôsob, ako vyhovieť spotrebiteľom aj sebe. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 21-30 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1