Počet záznamov: 1  

Klasifikácia služieb a jej dopad na marketing

  1. Názov Klasifikácia služieb a jej dopad na marketing
    Autorské údajeJaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková
    Autor Ďaďo Jaroslav
    Spoluautori Táborecká-Petrovičová Janka
    Kostková Miroslava
    Zdrojový dokument MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 13, č. 10 (2006), s. 85-99. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby * klasifikácia * marketing služieb * dopyt * ponuka
    AnotáciaRozdelenie služieb na skupiny podťa OECD, jej kritériá pre klasifikáciu služieb. Iné klasifikácie služieb. Špecifiká v procese poskytovania služieb majú v konečnom dôsledku dopad na ekonomiku služieb, na riadenie a priebeh procesu poskytovania služieb, na marketing služieb, aj na spotrebu služieb. Klasifikácia služieb deklaruje zložitosť a rôznorodosť sféry služieb.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 10-17

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.