Počet záznamov: 1
Vnímanie a význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu
Názov Vnímanie a význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu Preklad názvu The Concept and significance of quality brands at decision-making in tourism Autorské údaje Anna Bartková Autor Bartková Anna Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 39, č. 2 (2006), s. 83-99. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2006. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * ruch cestovný aktívny * ruch cestovný domáci * služby * značky kvality * systémy kvality * riadenie kvality * normy ISO * logo * sprostredkovatelia * kancelárie cestovné * zariadenia ubytovacie * reštaurácie Anotácia Kvalita ako základný predpoklad presadenia sa na domácom aj medzinárodnom trhu. Vážny problém slovenského cestovného ruchu - nepomer medzi kvalitou a cenou. Ako vnímajú zákazníci a poskytovatelia služieb význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu. Identita a hodnota značky. Systémy manažérstva kvality, environmentálne značky a ocenenia kvality v cestovnom ruchu. Výsledky výskumu vykonaného v zimných strediskách cestovného ruchu Jasná a Donovaly. Význam značiek kvality pre zákazníkov. Postoj poskytovateľov služieb ku značkám kvality. Postoj sprostredkovateľov služieb ku značkám kvality. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1