Počet záznamov: 1  

Vnímanie a význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu

  1. Názov Vnímanie a význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu
    Preklad názvuThe Concept and significance of quality brands at decision-making in tourism
    Autorské údajeAnna Bartková
    Autor Bartková Anna
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 39, č. 2 (2006), s. 83-99. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2006. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * ruch cestovný aktívny * ruch cestovný domáci * služby * značky kvality * systémy kvality * riadenie kvality * normy ISO * logo * sprostredkovatelia * kancelárie cestovné * zariadenia ubytovacie * reštaurácie
    AnotáciaKvalita ako základný predpoklad presadenia sa na domácom aj medzinárodnom trhu. Vážny problém slovenského cestovného ruchu - nepomer medzi kvalitou a cenou. Ako vnímajú zákazníci a poskytovatelia služieb význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu. Identita a hodnota značky. Systémy manažérstva kvality, environmentálne značky a ocenenia kvality v cestovnom ruchu. Výsledky výskumu vykonaného v zimných strediskách cestovného ruchu Jasná a Donovaly. Význam značiek kvality pre zákazníkov. Postoj poskytovateľov služieb ku značkám kvality. Postoj sprostredkovateľov služieb ku značkám kvality.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.