Počet záznamov: 1  

Marketingový výzkum činitelů ovlivňujících tvorbu nabídky cestovních kanceláří v oblasti Karvinska

  1. Názov Marketingový výzkum činitelů ovlivňujících tvorbu nabídky cestovních kanceláří v oblasti Karvinska
    Preklad názvuMarketing research of factors influencing the creation of travel agencies supply in Karviná region
    Autorské údajeMiroslava Kostková, Marta Wilczková
    Autor Kostková Miroslava
    Spoluautori Wilczková Marta
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 39, č. 2 (2006), s. 114-120. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2006. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * ponuka * dopyt * služby * kvalita * kancelárie cestovné * klienti * výskum * marketing * Česko
    AnotáciaCharakteristika problémov cestovného ruchu v regióne severnej Moravy a Sliezska. Marketingový výskum ako nástroj pre identifikáciu problémov rozvoja cestovného ruchu. Produkt cestovného ruchu a jeho kvalita. Marketingový výskum na Katedre marketingu Sliezskej univerzity v Karvinej, ktorého cieľom bola analýza ponuky a budúcich dopytových trendov cestovných kancelárií v oblasti Karvinska. Najväčšia veková kategória klientov cestovných kacelárií. Záujem o pobyty do nových destinácií. Najčastejšie navštevované krajiny. Najčastejšie využívané marketingové nástroje.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.