Počet záznamov: 1
CRM - zákazník v dozorčí radě
Názov CRM - zákazník v dozorčí radě Autorské údaje Oliver Marz, Hermann Schalk Autor Marz Oliver Spoluautori Schalk Hermann Zdrojový dokument Logistika. Roč. 12, č. 6 (červen 2006), s. 24-25. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1211-0957 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá riadenie reťazcov dodávateľských * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * ECR * dodávatelia * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér Anotácia Supply chain management (SCM), Customer relationship management (CRM) a Efficient consumer response (ECR) ako prostriedky prispôsobenia operatívneho a strategického riadenia podniku meniacim sa podmienkam trhu. Supply chain management zameraný na dodávateľa. Technologické požiadavky na manažment dodávateľského reťazca. Internet ako platforma a komunikačný portál pre "eSCM". CRM - customer relationship management a jeho ciele. Štyri hlavné oblasti CRM. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + príl.
článok
Počet záznamov: 1