Počet záznamov: 1  

CRM - zákazník v dozorčí radě

  1. Názov CRM - zákazník v dozorčí radě
    Autorské údajeOliver Marz, Hermann Schalk
    Autor Marz Oliver
    Spoluautori Schalk Hermann
    Zdrojový dokument Logistika. Roč. 12, č. 6 (červen 2006), s. 24-25. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá riadenie reťazcov dodávateľských * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * ECR * dodávatelia * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér
    AnotáciaSupply chain management (SCM), Customer relationship management (CRM) a Efficient consumer response (ECR) ako prostriedky prispôsobenia operatívneho a strategického riadenia podniku meniacim sa podmienkam trhu. Supply chain management zameraný na dodávateľa. Technologické požiadavky na manažment dodávateľského reťazca. Internet ako platforma a komunikačný portál pre "eSCM". CRM - customer relationship management a jeho ciele. Štyri hlavné oblasti CRM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.