Počet záznamov: 1  

Renesance pobočkového bankovnictví

  1. Názov Renesance pobočkového bankovnictví
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 14 (42), č. 5 (2006), s. 16-17. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1213-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá Česko * banky * pobočky bankové * bankovníctvo * stratégia obchodná * klienti * samoobsluhy * produkty
    AnotáciaVeľké banky expandujú do nových teritórií a ich prístup sa posúva k pobočkám v centre uvažovania a k osobnému prístupu. Tým chcú získať nových klientov. Kľúčové faktory, ktoré budú hrať kľúčovú rolu pri ovplyvňovaní celkovej skúsenostii klientov s novou generáciou pobočiek, ktoré sa dnes objavujú. Rozvoj novýcxh trendov. Banky v ČR chcú investovať do pobočiek. Retailový formát. Samoobslužná stratégia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.