Počet záznamov: 1  

Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore

  1. Názov Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004
    Autorské údajekolektív autorov
    Akcia/Korporácia Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore . Medzinárodná vedecká konferencia , Mojmírovce, Slovensko , 7.-8. október 2004
    Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2004. - 746 s.
    ISBN80-225-1904-9
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina, poľština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie obchodné * marketing * Európsky ekonomický priestor
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (90) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra819014, 909264
    Archív EPCE04 00703-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    819014SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    909264SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.