Počet záznamov: 1
Význam výučby marketingového výskumu na Ekonomickej univerzite
Názov Význam výučby marketingového výskumu na Ekonomickej univerzite Autorské údaje Dana Vokounová Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. S. 221-227. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006 / Porvazník Ján ; Mosná Jaroslava ; Dni otvorených dverí 2005 Konferencia ; Rozvoj ďalšieho vzdelávania v podmienkach vysokých škôl a skúsenosti s využívaním finančných zdrojov podporných fondov Konferencia ; Manažment 2006 Príprava ľudí na manažérsku kompetentnosť Konferencia. ISBN 80-225-2175-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * výučba vedecká * univerzity * prax odborná Anotácia Charakteristika marketingového výskumu. Význam marketingového výskumu v praxi a jeho výučba na EU. Postavenie a význam marketingového výskumu. Výučba marketingového výskumu - prednášky, učebné texty, spolupráca s praxou, semináre, forma skúšky. Využitie poznatkov z oblasti marketingového výskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01162-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1