Počet záznamov: 1  

Konkurenčná schopnosť a komerčná úspešnosť - základné znaky prosperujúcej firmy

  1. Názov Konkurenčná schopnosť a komerčná úspešnosť - základné znaky prosperujúcej firmy
    Autorské údajeVojtech Kollár
    Autor Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 14-21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.54 - Politika zahraničného obchodu
    Heslá politika zahraničnoobchodná * stratégia podnikateľská * konkurencieschopnosť * firmy * užitočnosť výrobkov * výskum * Slovensko * vzdelávanie
    AnotáciaKonkurenčná schopnosť a komerčná úspešnosť ako schopnosť firiem, odvetví, regiónov a národov generovať v podmienkach medzinárodnej konkurencie relatívne vysoké príjmy faktorov, vysokú zamestnanosť a rast dôchodkov na udržateľnej úrovni. Správa OECD o konkurencieschopnosti z roku 2002. Ciele Európskej únie v oblasti zvýšenia konkurencieschopnosti ako hlavného nástroja ekonomického rastu do roku 2010
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00703-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.