Počet záznamov: 1  

General Theory of Measurement in Marketing Research

  1. Názov General Theory of Measurement in Marketing Research
    Preklad názvuVšeobecná teória merania v marketingovom výskume
    Autorské údajeFrantišek Peller, Petra Škrovánková
    Autor Peller František EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI
    Spoluautori Škrovánková Petra EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Zdrojový dokumentSM 2006 : zbornik apstrakata : Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu. S. 8. - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, 2006. ISBN 86-7233-124-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaJuhoslávia
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá marketing * výskum * teória merania * modely * teória hier * pravdepodobnosť
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00810-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.