Počet záznamov: 1  

Segmentation of modern structured product market

  1. Názov Segmentation of modern structured product market
    Autorské údajeMartin Svoboda
    Autor Svoboda Martin
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 3, č. 1 (2006), s. 76-89. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2006. ISSN 1336-3301
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.76 - Burzovníctvo. Peňažný trh
    Heslá segmentácia trhu * papiere cenné * produkty * certifikáty investičné * dlhopisy * varanty * investovanie * banky * klienti
    AnotáciaSegmentácia trhu s modernými štruktúrovanými produktami. Tieto produkty možno rozdeliť do dvoch základných skupín. Na jednej strane sú to investičné produkty zahrnujúce investičné certifikáty a akciové dlhopisy. Druhú skupinu tvoria produkty, ktoré možno členiť na warranty a knockout produkty. Jednotlivé moderné štruktúrované produkty sú cenné papiere, sú podrobne charakterizované z hľadiska štruktúry, výnosovo rizikového profilu, ich výhod a možností použitia v rámci investičných stratégií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.