Počet záznamov: 1  

Význam hodnoty značky pri získavaní konkurenčnej výhody

  1. Názov Význam hodnoty značky pri získavaní konkurenčnej výhody
    Autorské údajeDagmar Molnárová
    Autor Molnárová Dagmar
    Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 33-35. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky výrobné * značky výrobkov * hodnota * nástroje marketingové * trh * výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť
    AnotáciaVybudovanie a následné samotné riadenie značky je veľmi mladou disciplínou, ktorá sa na Slovensku stále rozvíja. Marketingové aktivity uskutočňované v oblasti riadenia značky. Marketingové chápanie značky. Hodnota značky. Dva prístupy na meranie hodnoty značky. Paramída hodnoty značky. Najsilnejšie značky na svetovom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.