Počet záznamov: 1
Význam hodnoty značky pri získavaní konkurenčnej výhody
Názov Význam hodnoty značky pri získavaní konkurenčnej výhody Autorské údaje Dagmar Molnárová Autor Molnárová Dagmar Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 33-35. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá značky výrobné * značky výrobkov * hodnota * nástroje marketingové * trh * výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť Anotácia Vybudovanie a následné samotné riadenie značky je veľmi mladou disciplínou, ktorá sa na Slovensku stále rozvíja. Marketingové aktivity uskutočňované v oblasti riadenia značky. Marketingové chápanie značky. Hodnota značky. Dva prístupy na meranie hodnoty značky. Paramída hodnoty značky. Najsilnejšie značky na svetovom trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1