Počet záznamov: 1  

Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe

  1. Názov Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe
    Autorské údajeJán Lenhardt
    Autor Lenhardt Ján
    Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 36-38. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * firmy * prezentácia firemná * taktika reklamy * taktika podniková * propagácia
    AnotáciaHľadanie nových ciest k zákazníkom. Event marketing usiluje o upútanie pozornosti potenciálneho zákazníka organizovaním zvláštnych akcií, ktoré majú priniesť nevšedné zážitky a vyvolať pozitívne emócie u účastníkoch spojené s prezentáciou produktu alebo značky.Vymedzenie pojmu event marketing. Pozícia event marketingu v komunikačnom mixe.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.