Počet záznamov: 1  

Řízení výkonnosti podniku v globálním konkurenčném prostředí

  1. Názov Řízení výkonnosti podniku v globálním konkurenčném prostředí
    Autorské údajeHana Lošťáková
    Autor Lošťáková Hana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 2 (2006), s. 14-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výkony podnikové * výkonnosť * riadenie * prostredie podnikateľské * konkurencia * stratégia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaZmeny v poňatí marketingovej stratégie v globálnom konkurenčnom prostredí, prechod od masového marketingu k individualizovanému one to one marketingu. Finančná a trhová výkonnosť podniku. Vzťah ukazovateľov trhovej a finančnej výkonnosti podniku. Koncepcia diferencovaného riadenia vzťahov so zákazníkmi na základe strategickej hodnoty zákazníkov pre podnik, ktorá by sa mala stať vodcovskou koncepciou marketingovej stratégie v súčasnom globálnom hyperkonkurenčnom trhovom prostredí.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.