Počet záznamov: 1  

Moderní přístupy k vnímání a implementaci CRM na globálních trzích

  1. Názov Moderní přístupy k vnímání a implementaci CRM na globálních trzích
    Autorské údajeMartina Jelínková
    Autor Jelínková Martina
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 2 (2006), s. 20-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * výkonnosť * riadenie vzťahov so zákazníkmi * trhy * konkurencieschopnosť
    AnotáciaNejednotnosť v ponímaní marketingovej stratégie CRM. Prijatie filozofie CRM znamená - využívať všetkých zamestnancov podniku k tomu, aby boli potreby cieľových zákazníkov v rámci celého ich životného cyklu uspokojované efektívnejšie a lepšie ako to dokáže konkurencia. Proces implementácie CRM - rôzne modely. Budovanie vzťahov so zákazníkmi na súčasných trhoch je nevyhnutnosťou. Iba pri aplikácii komplexného procesu CRM môže firma efektívne alokovať zdroje a zaistiť si konkurencieschopné postavenie na trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.