Počet záznamov: 1  

Význam zákazníckeho servisu v logistických službách

  1. Názov Význam zákazníckeho servisu v logistických službách
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 166-171. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 164 - Matematická logika. Logistika
    Heslá logistika * služby logistické * služby * obsluha * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť * Európska únia * Slovensko
    AnotáciaCharakteristika logistiky. Dodávkový servis ako konkurenčná výhoda. Vplyv logoistiky na kvalitu obchodných vzťahov. Pozícia poskytovateľov logistických služieb po vstupe do Európskej únie. Príčiny nízkeho dopytu po logistických službách na slovenskom trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00703-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.