Počet záznamov: 1
K významu nového ponímania marketingu v podmienkach európskeho trhu
Názov K významu nového ponímania marketingu v podmienkach európskeho trhu Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 184-189. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * euromarketing * globalizácia * firmy * zákazníci Anotácia Hlavné trendy súčasnosti pôsobiace na marketing. Charakteristika euromarketingu. Marketingová koncepcia pre európsky trh. Klasifikácia oblastí marketingovej koncepcie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00703-017, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1