Počet záznamov: 1  

Regionálne výrobky pri presadzovaní sa na európskych trhoch

  1. Názov Regionálne výrobky pri presadzovaní sa na európskych trhoch
    Autorské údajeMatej Polák
    Autor Polák Matej EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 611-614. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie
    Heslá výrobky * trh regionálny * zámery podnikateľské * priemysel * agropotravinárstvo * regióny * Slovensko
    AnotáciaPríklady rozvoja regionálnych výrobkov a regionálnych trhov v Rakúsku. Podnikateľsky orientované iniciatívy na Slovensku. Partnerstvo producentov vína v okrese Sobrance. Mäso a mäsové špeciality a originálne výrobky z regiónu Bardejov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 01155-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.