Počet záznamov: 1
Regionálne výrobky pri presadzovaní sa na európskych trhoch
Názov Regionálne výrobky pri presadzovaní sa na európskych trhoch Autorské údaje Matej Polák Autor Polák Matej EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 611-614. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie Heslá výrobky * trh regionálny * zámery podnikateľské * priemysel * agropotravinárstvo * regióny * Slovensko Anotácia Príklady rozvoja regionálnych výrobkov a regionálnych trhov v Rakúsku. Podnikateľsky orientované iniciatívy na Slovensku. Partnerstvo producentov vína v okrese Sobrance. Mäso a mäsové špeciality a originálne výrobky z regiónu Bardejov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 01155-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1