Počet záznamov: 1  

Marketing agropotravinárskej firmy MECOM Humenné

  1. Názov Marketing agropotravinárskej firmy MECOM Humenné
    Preklad názvuMarketing of Agro Food Industrial Company MECOM, Humenne
    Autorské údajeMatej Polák
    Autor Polák Matej EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 2 (2006), s. 143-154. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 663/664 - Potravinárstvo
    Heslá agropotravinárstvo * mäsopriemysel * marketing * situácia finančná podniku * ukazovatele ekonomické * analýza finančná * analýza swot * MECOM, a.s. Humenné
    AnotáciaUplatňovanie marketingu v agropotravinárskej firme MECOM , a.s. Humenné, ktorá patrí medzi významných producentov mäsových výrobkov na Slovensku. Špecifiká marketingu v agropotravinárstve. Marketingové prostredie agropotravinárskeho trhu. Charakteristika a vývoj podniku MECOM Humenné. Hodnotenie celkovej finančnej situácie podniku. Ukazovatele likvidity, aktivity, zadlženosti, rentability. SWOT analýza podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00656-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.