Počet záznamov: 1  

Nemecko-slovenský a slovensko-nemecký príručný výkladový slovník z marketingového manažmentu

  1. Názov Nemecko-slovenský a slovensko-nemecký príručný výkladový slovník z marketingového manažmentu
    Autorské údajeVladislav Jurčo - Viliam Körmendy - Pavol Konštiak
    Autor Jurčo Vladislav
    Spoluautori Körmendy Viliam
    Konštiak Pavol
    Vydavateľské údajeBratislava : Körmendy Viliam , 2006. - 160 s.
    ISBN80-969477-5-3
    Druh dokumentuslovníky
    Jazyk dokumentunemčina, slovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    Heslá jazykoveda * terminológia * marketing manažment
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 3, prezenčne 1
    Signatúra809484-809486, 833268
    Archív EPCE06 01214-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    809484SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    809485SEKSklad knižničného fonduvoľný
    809486SEKPobočka SEK Košicevoľný
    833268SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.