Počet záznamov: 1
Integrovaný marketing jako řešení vztahu ATL a BTL
Názov Integrovaný marketing jako řešení vztahu ATL a BTL Autorské údaje Ondřej Obluk, Marek Tesař Autor Obluk Ondřej Spoluautori Tesař Marek Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 8 (srpen 2006), s. 38-39. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * integrácia * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * reklama * kampane reklamné * šport Anotácia Integrovaný marketing, prípadne integrovaná marketingová komunikácia sú jedným z moderných pojmov marketingu a reklamy posledných rokov. jedna z definícií znie, že integrovaný marketing je manažérsky koncept, ktorý necháva pracovať reklamu, direct marketing, sales promotion a public relations spoločne, tak aby pôsobili ako "unified force". Integrovaný marketing v prostredí súčasného českého reklamného trhu. Typy reklamných kampaní. Integrovaná kampaň. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1