Počet záznamov: 1  

Tendencie marketingu

  1. Názov Tendencie marketingu
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 62-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * história * marketing diferencovaný * marketing spoločenský * marketing environmentálny
    AnotáciaHistorické trendy v rozvoji marketingových koncepcií. Autorka sa zameriava na tri najdôležitejšie krajiny z hľadiska marketingu - Veľkú Britániu, USA a Nemecko. Štádiá v rozvoji marketingu podľa F. Kotlera a ich hlavné rysy. Súčasnosť a budúcnosť patrí ekologickému marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00086-004, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.