Počet záznamov: 1  

Soukromé vysoké školy využívají konkurenční výhody

  1. Názov Soukromé vysoké školy využívají konkurenční výhody
    Autorské údajeDagmar Jakubíková
    Autor Jakubíková Dagmar
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 7-8 (Červenec/srpen 2006), s. 52-53. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá reklama * školy súkromné * školy vysoké * nástroje marketingové * konkurencia * práca s verejnosťou * práca s ľuďmi * marketing mix
    AnotáciaHlavné konkurenčné nástroje súkromných vysokých škôl. Rozdiely medzi súkromnými vysokými školami a štátnymi vysokými školami. Marketingový mix vysokých škôl. Marketingová komunikácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.