Počet záznamov: 1
Stratégia kastumizácie ako nový prístup podniku k zákazníkom
Názov Stratégia kastumizácie ako nový prístup podniku k zákazníkom Autorské údaje Benjamín Würfl Autor Würfl Benjamín Zdrojový dokument Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 158-160. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * zákazníci * spotrebitelia * produkty * stratégia podniková * koncepcie * pojmy * podnik výrobný * podnik služieb * systém CRM Anotácia Pojem kastumizácia - nový prístup podniku k svojim zákazníkom, kde sa zákazník ako jedinec stáva trhom. Koncepcia vychádza z potreby rešpektovať zvýšené nároky zákazníka na kvalitu, spoľahlivosť a rýchlosť. Stratégia kastumizácie vytvára hodnotu pre zákazníka tým, že mu umožní získať produkt, ktorý presne potrebuje, ale zároveň spĺňa kritériá efektivity masovej produkcie. Výhody stratégie kastumizácie pre podnik. Základné typy kastumizácie - distribučná, výrobná, fabrikovaná, dizajnová. Rozvoj koncepcie kastumizácie. Táto stratégia môže predstavovať budúcnosť podnikov výrobného sektora, ktoré sa zameriavajú priamo na spotrebiteľov, ale po určitej obmene môže byť použitá aj pre podniky služieb. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1