Počet záznamov: 1  

Stratégia kastumizácie ako nový prístup podniku k zákazníkom

  1. Názov Stratégia kastumizácie ako nový prístup podniku k zákazníkom
    Autorské údajeBenjamín Würfl
    Autor Würfl Benjamín
    Zdrojový dokument Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 158-160. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * zákazníci * spotrebitelia * produkty * stratégia podniková * koncepcie * pojmy * podnik výrobný * podnik služieb * systém CRM
    AnotáciaPojem kastumizácia - nový prístup podniku k svojim zákazníkom, kde sa zákazník ako jedinec stáva trhom. Koncepcia vychádza z potreby rešpektovať zvýšené nároky zákazníka na kvalitu, spoľahlivosť a rýchlosť. Stratégia kastumizácie vytvára hodnotu pre zákazníka tým, že mu umožní získať produkt, ktorý presne potrebuje, ale zároveň spĺňa kritériá efektivity masovej produkcie. Výhody stratégie kastumizácie pre podnik. Základné typy kastumizácie - distribučná, výrobná, fabrikovaná, dizajnová. Rozvoj koncepcie kastumizácie. Táto stratégia môže predstavovať budúcnosť podnikov výrobného sektora, ktoré sa zameriavajú priamo na spotrebiteľov, ale po určitej obmene môže byť použitá aj pre podniky služieb.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.