Počet záznamov: 1  

Výzkum marketingové komunikace: Analýza cílových skupin

  1. Názov Výzkum marketingové komunikace: Analýza cílových skupin
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Jan Herzmann
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Herzmann Jan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 9 (Září 2006), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * zákazníci * výskum * trh * väzba spätná * skupiny vekové
    AnotáciaVýskum ako prostriedok na získanie spätnej väzby v masovej komunikácii. Hlavné charakteristiky cieľovej skupiny výskumu. Typológie - rozdelenie osôb na základe určitého kritéria alebo znaku. Dominancia "kultúry mladých". Trhový segment vo veku 50+. Zvláštna skupina - deti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.