Počet záznamov: 1  

Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka

  1. Názov Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka
    Autorské údajeAlena Klapalová
    Autor Klapalová Alena
    Zdrojový dokument / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 229-234. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik * zodpovednosť spoločenská * zákazníci * svet * Česko
    AnotáciaTransakčno-špecifická spokojnosť, kumulatívna spokojnosť. Podniky a organizácie sa zaujímajú o spokojnosť zákazníka. Spoločenská zodpovednosť podniku a orientácia na zákazníka. Spoločenská zodpovednosť voči všetkým, ku ktorým má podnik určitý vzťah, t.j. i voči zákazníkom by mala byť súčasťou stratégie podniku v podobe politiky spoločenskej zodpovednosti, ktorú možno označiť za sekundárnu hybnú silu. Vo vyspelejších ekonomikách podniky vnímajú zákazníka ako jedného z najvýznamnejších stakeholderov, súčasť sociálneho prostredia, v Čechách to tak nie je.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.