Počet záznamov: 1  

Marketingový prístup v rozvíjajúcom sa postavení služieb v domácom i medzinárodnom obchode

  1. Názov Marketingový prístup v rozvíjajúcom sa postavení služieb v domácom i medzinárodnom obchode
    Preklad názvuMarketing approach within developing role of services in national and international trade
    Autorské údajeJana Vančíková
    Autor Vančíková Jana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Mladá veda 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Budúcnosť Európy je v rukách mladých : 1.-2. december 2005, Račkova dolina. - Nitra : Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre, 2006. ISBN 80-8069-673-X
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby * marketing * obchod * globalizácia * liberalizácia * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * štát * národ * kultúra
    AnotáciaRozvíjajúce sa služby v novej ekonomike ako nositelia pridanej hodnoty. Plánovanie a tvorba strategických marketingovo-manažérskych krokov v službách. Kultúrne prostredie krajín Európskej únie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    Archív EPCE06 00218-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.