Počet záznamov: 1
Marketingový prístup v rozvíjajúcom sa postavení služieb v domácom i medzinárodnom obchode
Názov Marketingový prístup v rozvíjajúcom sa postavení služieb v domácom i medzinárodnom obchode Preklad názvu Marketing approach within developing role of services in national and international trade Autorské údaje Jana Vančíková Autor Vančíková Jana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Mladá veda 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Budúcnosť Európy je v rukách mladých : 1.-2. december 2005, Račkova dolina. - Nitra : Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre, 2006. ISBN 80-8069-673-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá služby * marketing * obchod * globalizácia * liberalizácia * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * štát * národ * kultúra Anotácia Rozvíjajúce sa služby v novej ekonomike ako nositelia pridanej hodnoty. Plánovanie a tvorba strategických marketingovo-manažérskych krokov v službách. Kultúrne prostredie krajín Európskej únie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E06 00218-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1